У 2006 році почав кар’єру у сфері клієнтського сервісу з позиції оператора контакт-центру в Астеліт (life:)) і вже за півтора року став керівником групи. У 2008 році після того, як обслуговування клієнтів life:) було передано одному з провідних в цій області провайдерів – Global Bilgi, продовжив свою роботу як керівник групи вже в цій компанії. Це дало можливість придбати унікальний досвід трансформації In-house в професійний аутсорсинговий контакт-центр.
У 2010 році був запрошений компанією Samsung Electronics Україна на посаду керівника контактного центру, а з 2014 року призначений керівником відділу обслуговування клієнтів, що охоплював контакт-центр і сервісну мережу.
Пізніше працював в компанії «Воля» на позиції директора по клієнтському обслуговуванню та операційним директором Mindy Support – лідера в сегменті Business Process Outsourcing на ринках СНД і Європи.
З вересня 2019 приєднався до продуктової IT-компанії iDeals Solutions в ролі керівника департаменту залучення талантів, а вже з початку 2020 року перейшов на позицію VP Operations з новою зоною відповідальності – напрямок клієнтського сервісу. З вересня цього року також увійшов в команду нового венчурного фонду Pragmatech, де супроводжує напрямок залучення талантів для портфельних компаній.
Samsung Electronics Україна: успішно діючий контакт-центр, який на цей момент обслуговує 50% дзвінків і онлайн звернень клієнтів на території країн СНД.
Компанія «Воля»:
Восени 2017 року Антон переміг в номінації «Кращий кейс», представивши набір корисних практичних інструментів для підвищення якості сервісу, в рамках практичної конференції «Кращі практики обслуговування клієнтів».
iDeals Solutions
Галузь контактних центрів є «кузнею» цінних кадрів і процесів, які часто знаходять несподіване застосування в різних галузях і отримують розвиток на інших ринках. Як показує досвід, важливо не тільки правильно ідентифікувати такі можливості, але та успішно їх реалізувати.
30 вересня ми простежимо взаємозв’язок процесів контакт-центру з процесами інших напрямків компанії, а також визначимо, які дії та підходи є універсальними та можуть гарантувати успіх на численних бізнес-ділянках.
В ході доповіді ми обговоримо:
Розглянути контакт-центр як стратегічний ресурс компанії, а також розібрати найцікавіші підходи для системного застосування його підходів в інших напрямках бізнесу.
|