Кар’єру розпочав з позиції звичайного оператора вхідної лінії у 2014 році. В умовах турбулентності бізнес-процесів, спричинених політичними подіями, через два роки став супервізором, а у 2017 році очолив сектор по роботі з електронними зверненнями. Пізніше був призначений на посаду керівника контакт-центру, де очолив всю дистанційну підтримку та продажі для фізичних осіб.
В цей період було подолано багато викликів: створення віддаленого офісу з оптимізованими процесами та інфраструктурою, впроваджені нові проєкти в продажах, що дозволило досягти історичних максимумів у продажах кредитів готівкою напередодні повномаштабного вторгнення, запущені влучні колаборації з партнерами по роздрібному та автокредитуванню тощо.
Під час війни інноваційний процес не тільки не зупинився, а й відзначився суттєвим проривом у вигляді реалізації міжнародного україно-угорсько-естонського проєкту з мовленнєвої аналітики від компанії Ender Turing, який дозволив значно покращити ряд традиційних для довідкового центру метрик в продажах та сервісі.
Продовжуючи тему впливу настроїв клієнта під час дзвінка на бізнес-показники, яка допомогла перемогти у номінації «Кращий кейс» навесні 2024 року, в інтерактивному форматі буде обговорено, як на практиці використовувати ШІ в контакт-центрі і чому це доцільно робити сьогодні.
Разом ми розберемо:
Оцінити можливості та реальну користь від аналізу розмов, віднайти нові шляхи покращення бізнес-показників за участі контакт-центру, отримати розуміння того, як насправді працюють платформи мовленнєвої аналітики на показових прикладах. Існує багато причин не використовувати ШІ, але користь може перевищити всі очікування.
|