Анна є провідним фахівцем зі стратегічного маркетингу та комунікацій з 20-річним досвідом. Її експертиза охоплює запуск успішних колаборацій, побудову позитивного клієнтського досвіду, використання глибокого аналізу, розробку програм лояльності та інструментів нейромаркетингу для підвищення ефективності взаємодії зі споживачами тощо.
Має міжнародну освіту – навчання на курсі «Маркетинг» (NextMBA) у Філіпа Котлера та Сета Годіна – найбільш авторитетних фахівців з маркетингу у світі. Є членом Української Асоціації Маркетингу.
Покращення клієнтського досвіду – головний напрямок роботи Анни Самарської в Pizza Day на сьогодні. Під її керівництвом реалізовані наступні проєкти: відкриття власного контакт-центру, розробка стратегії eCommerce, запуск понад 50 торгових точок в рік, побудована CJM (Customer Journey Map) всіх каналів продажу на базі розширеного RFM-аналізу. Наразі компанія аналізує 77 показників взаємодії зі споживачами задля побудови клієнтського шляху, що дозволило структурувати історію замовлень, виявити смаки й уподобання клієнтів, розробити ефективні стратегії комунікацій з різними споживчими сегментами.
Власний контакт-центр: від аутсорсу до прибутковості. Виклики та нові горизонти
Виступ Анни заслуговує на увагу завдяки її практичному досвіду в трансформації контакт-центру з простого прийому дзвінків у потужний інструмент продажу та підтримки клієнтів. Вона акцентує важливість стандартизації процесів, належного управління, аналітики та тісної взаємодії з різними департаментами компанії.
Її детальний аналіз результатів, зокрема вплив часу відповіді на дзвінки та частоту повторних замовлень, надасть слухачам практичні інструменти для вдосконалення власних комунікаційних стратегій.
Особливу цінність має її підхід до вимірювання ефективності та адаптації стратегій у реальному часі, що стане корисним досвідом для підприємців й керівників, які прагнуть зберігати конкурентоспроможність на ринку.
Виступ дозволить познайомитись з перевіреними практичними інструментами для вдосконалення комунікаційних стратегій і підвищення ефективності бізнесу на прикладі найбільшої мережі піцерій України.
|