https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/danylenko-320x320.jpg
Техно Їжак

Маша Даниленко

HRD в «Техно Їжаку» — національній мережі гаджетів і аксесуарів, з більш ніж 100 магазинами у 19 містах України, онлайн-маркетом ti.ua, власними брендами аксесуарів і командою з понад 500 співробітників.

Свою діяльність описує як «обслуговування внутрішніх клієнтів компанії – її співробітників», а своє головне вміння – «конвертувати продавця в топ-менджера», чим вона успішно займається вже більше 10 років.

Ключові компетенції – це найм, навчання, мотивація, корпоративна культура, кар’єра, криза-менеджмент. Має багатий досвід роботи в таких напрямках як рітейл, гейм продакшн та архітектурна візуалізація, б’юті та фешн індустрія, нерухомість, агробізнес.

«Я, Маша Даниленко, і я – програміст-психолог. Ні, це не моя посада, це мій шлях. Від фахівця з розробки та тестування програмного забезпечення до психолога з вищою освітою та члена національної асоціації сексології і сексуальної медицини України. Я знайшла свою справу, своє покликання і допомагаю іншим шукати його для себе».



Тема:

Зростайте не цифрами, а ідеями: як побудувати корпоративну культуру


Тези доповіді:

  • Незвичайні інструменти (мотивації) для звичайної команди
  • Свобода в прийнятті рішень, як фундамент довіри між клієнтом та співробітником
  • Особисте спілкування (між роботодавцем та найманцем) це новий маст-хев
  • eNPS = NPS, або задоволені співробітники = задоволені клієнти

Презентація в форматі pdf


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.