https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
26 вересня 2024 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/haruk-1-320x320.jpg
Банк Південний

Юлія Харук

Юлія Харук очолює Департамент дистанційного сервісу Банку Південний, який вже 30 років є надійним фінансовим партнером для середнього і корпоративного бізнесу України, а також приватних клієнтів.

Свою професійну кар’єру починала з позиції оператора контактного центру Банку Південний. Незабаром перейшла на посаду фахівця з навчання персоналу, де з «нуля» будувала процеси навчання та розвитку. Пізніше керувала відділом підтримки, де не тільки впроваджувала омніканальний підхід в обробці звернень, а й займалася автоматизацією внутрішніх процесів в CRM-системі.

Завдяки досвіду розробки та постійному розвитку процесів обслуговування клієнтів, оптимізації стандартних підходів до сервісу наразі Юлія Харук може якісно формувати стратегію дистанційного сервісу банку як для зовнішніх, так і внутрішніх клієнтів.


Досягнення:

  • Впровадження CRM-системи в процесах контактного центру з «нуля»: скорочення кількості внутрішніх програмних продуктів з 16 до 4.
  • Сервісна трансформація: створення культури взаємодії з клієнтом, яка сприяла зростанню рівня NPS до 95%.
  • Оптимізація процесів: зменшення витрат на телефонію на 68%, скорочення необхідного ресурсу для обробки звернень на 45% без втрати якості та дотримання SL на рівні 80%.
  • Розвиток людей: 100% керуючого складу контактного центру «виросли» з позицій операторів, 47% операторів продовжили свій професійний розвиток в інших підрозділах Банку.

Тема:

Human oriented service: як контактний центр змінює бізнес


Тези доповіді:

  • Сучасні тенденції в організаційних підходах банку
  • «Люди чи процеси»: на що зробити ставку?
  • Практичні інструменти для розвитку людей
  • Який результат отримали ми?

Виступ Юлії Харук дозволить:

Не тільки в черговий раз відповісти на питання: «що важливіше «люди чи процеси?», а й оцінити на практиці, як «люди з контактного центру» змінюють бізнес на прикладі такої «важкої на підйом» системи як банк.

Презентація в форматі pdf


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.