У формі згруповані всі ключові питання, які необхідні для підготовки документів та організації Вашої участі. Якщо виникнуть питання, ми будемо намагатись оперативно на них відповісти будь-яким зручним для Вас способом.
Наявність договору для нас не є принциповим, але за потреби ми готові надати типовий договір на узгодження або використовувати Ваш шаблон документів.
Одразу після оплати рахунку ми проінформуємо Вас щодо внесення у перелік учасників і погодимо зручні варіанти подальшого оформлення звітних документів.
Якщо Ви підписані на нас у Facebook, то завжди будете у курсі процесу підготовки, але ми в будь-якому випадку перед конференцією надішлемо Вам актуальну програму і докладний опис оргпитань у день заходу.
Лист-нагадування буде включати корисну інформацію по всім заходам конференції. Щодо всіх активностей буде інформувати КонфБот, а також попереджати модератори сесій. За потребою будь-які питання Ви можете задати представникам оргкомітету.
90% звітних документів ми “закриваємо“ в день конференції, але можемо працювати за будь-яким зручним для Вас варіантом.
Всі наші заходи спрямовані на розвиток ринку контакт-центрів та обслуговування клієнтів, тому ми намагаємося максимально враховувати інтереси наших учасників при вирішенні суперечливих моментів.