https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
16+ практичних доповідей за один день
Більш ніж 30 реальних кейсів
4 майстер-класів від визнаних експертів
250 професіоналів в одному місці
Більше ніж 3 години живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2019/01/areon_logo_new.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем, пропонує гнучкі аналітичні системи для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн. На рахунку Ареон Консалтинг понад 60 проектів в Україні у сфері контакт-центрів на базі платформи VICIDial.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/GlobalBilgi.png

Тематичний партнер

Global Bilgi

Міжнародний аутсорсинговий контактний центр. Компанія була створена в 1999 році, в складі групи Turkcell. В Україні свою діяльність Global Bilgi почала в жовтні 2008 року і на сьогодні в компанії працює понад 800 осіб в шести містах – Києві, Дніпрі, Сумах, Харкові, Нікополі та Запоріжжі.


https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/08/work.png

HR-партнер

Work.ua

Cайт пошуку роботи №1 в Україні. Провідні компанії України розміщують свої вакансії та знаходять співробітників за допомогою Work.ua. Каманда сайту робить все, щоб кожному відвідувачу Work.ua запам’ятався як найзручніший, найшвидший та найефективніший сайт з працевлаштування.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/jabra-350x150.png

Технологический партнер

Jabra Україна

Компанія є одним з провідних виробників інноваційних гарнітур і спікерфонів у світі. Jabra надає зручні способи комунікації користувачам, діяльність яких вимагає постійних переміщень, а також тим, хто працює в контакт-центрах і офісах у всіх частинах земної кулі.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/call-centers-350x150.png

Інформаційний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/dzwinner-350x150.png

Інформаційний партнер

DzWINNER

Нагорода є вищим визнанням в Україні професійних навичок у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Оцінку робіт здійснюють експерти ринку контакт-центрів на підставі прозорого регламенту роботи Журі.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.