https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
23 квітня 2020 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/dergacheva2-320x320.jpg
Незалежний консультант

Ірина Дергачева

Ірина Дергачева понад 14 років працює в сфері клієнтського сервісу, 10 з яких на управлінських позиціях і 3 – як незалежний консультант.

Свою кар’єру в сфері контакт-центрів почала з позиції оператора в компанії Астеліт (з 2016 року – lifecell). Кар’єрне зростання супроводжувалося розширенням навичок і придбанням професійної експертизи в групі компаній, контакт-центри якої неодноразово ставали призерами найбільших міжнародних конкурсів і нагород.

У різний час Ірина керувала контакт-центром компанії Global Bilgi в ​​Республіці Білорусь, була операційним менеджером даної компанії в Україні, вибудовувала процеси обслуговування клієнтів в якості Customer Service Director в компанії Wentrum.

З 2016 року є незалежним консультантом і бізнес-тренером, допомагаючи українським і закордонним компаніям оптимізувати процеси сервісних підрозділів, а також успішно просуває на ринку авторські тренінгові програми з менеджменту та особистої ефективності.

З 2015 року входить до складу Журі Нагороди DzWINNER, ділячись своїм досвідом і експертизою з учасниками міжнародного конкурсу, які будуть визначати тенденції ринку контакт-центрів України вже через 5-7 років.


Досягнення:

За останні три роки реалізувала 10 успішних проектів по оптимізації процесів обслуговування клієнтів в аутсорсингових і in-house контакт-центрах у сферах логістики, фінансів, e-commerce, рітейлу, освіти та IT.
Успішна трансформація in-house контакт-центру в аутсорсинговий в одній з найбільш конкурентних галузей.
Більше ніж 10 членів команди Ірини займають топові позиції в провідних компаніях України та Республіки Білорусь.
У квітні 2019 року Ірина стала переможцем в номінації «Кращий кейс» в рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».


Тема майстер-класу:

Цінності компанії: як перетворити недооцінений ресурс в ефективний інструмент розвитку бізнесу


Короткий опис:

Цінності компанії – це те, що часто сприймається, як формальність. Вони десь написані, але ніхто не пам’ятає, як сформульовані, більш того, не розуміє, яка від них користь.

Насправді ж цінності – це найпотужніший (і що важливо, безкоштовний) інструмент для підбору, утримання і мотивації сильної та відданої команди, підвищення продуктивності роботи співробітників. Звичайно, тільки в тому випадку, якщо вони працюють.

В ході майстер-класу Ірина Дергачева розповість, як перетворити цінності в ефективний інструмент розвитку бізнесу. На прикладі реальних кейсів компаній з різних галузей ми розглянемо кілька типових ситуацій:

  • Що робити, якщо цінності в компанії не визначені? Як правильно їх сформулювати?
  • Як зробити так, щоб вони відгукувалися у вашій наявній команді та стали її рушійною силою?
  • Як правильно провести перезапуск цінностей, якщо вони формалізовані та не працюють?
  • Що робити внутрішнім контакт-центрам, якщо глобально в компанії цінності прописані, але вони не особливо застосовні всередині вашого підрозділу? Як створити свою автономію, яка впишеться і в філософію компанії, а також дозволить сповна скористатися всіма вигодами цінностей, які працюють.

Майстер-клас Ірини Дергачової дозволить відповісти на такі питання:

  • Що повинен робити керівник для того, щоб цінності, які транслюються компанією працювали?
  • Як зібрати ефективну команду однодумців, які будуть зацікавлені в розвитку компанії?
  • Як створити автентичну корпоративну культуру, про яку будуть ходити легенди, і HR-бренд, який буде залучати правильних людей?

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.