Свою кар’єру в сфері контакт-центрів почала з позиції оператора в компанії Астеліт (з 2016 року – lifecell). Кар’єрне зростання супроводжувалося розширенням навичок і придбанням професійної експертизи в групі компаній, контакт-центри якої неодноразово ставали призерами найбільших міжнародних конкурсів і нагород.
У різний час Ірина керувала контакт-центром компанії Global Bilgi в Республіці Білорусь, була операційним менеджером даної компанії в Україні, вибудовувала процеси обслуговування клієнтів в якості Customer Service Director в компанії Wentrum.
З 2016 року є незалежним консультантом і бізнес-тренером, допомагаючи українським і закордонним компаніям оптимізувати процеси сервісних підрозділів, а також успішно просуває на ринку авторські тренінгові програми з менеджменту та особистої ефективності.
З 2015 року входить до складу Журі Нагороди DzWINNER, ділячись своїм досвідом і експертизою з учасниками міжнародного конкурсу, які будуть визначати тенденції ринку контакт-центрів України вже через 5-7 років.
За останні три роки реалізувала 10 успішних проектів по оптимізації процесів обслуговування клієнтів в аутсорсингових і in-house контакт-центрах у сферах логістики, фінансів, e-commerce, рітейлу, освіти та IT.
Успішна трансформація in-house контакт-центру в аутсорсинговий в одній з найбільш конкурентних галузей.
Більше ніж 10 членів команди Ірини займають топові позиції в провідних компаніях України та Республіки Білорусь.
У квітні 2019 року Ірина стала переможцем в номінації «Кращий кейс» в рамках практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики».
Цінності компанії: як перетворити недооцінений ресурс в ефективний інструмент розвитку бізнесу
Цінності компанії – це те, що часто сприймається, як формальність. Вони десь написані, але ніхто не пам’ятає, як сформульовані, більш того, не розуміє, яка від них користь.
Насправді ж цінності – це найпотужніший (і що важливо, безкоштовний) інструмент для підбору, утримання і мотивації сильної та відданої команди, підвищення продуктивності роботи співробітників. Звичайно, тільки в тому випадку, якщо вони працюють.
В ході майстер-класу Ірина Дергачева розповість, як перетворити цінності в ефективний інструмент розвитку бізнесу. На прикладі реальних кейсів компаній з різних галузей ми розглянемо кілька типових ситуацій:
|