12+5 практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
7 майстер-класів від визнаних експертів
200+ професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування
Наші партнери
Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
Технологічний партнер
Ареон Консалтинг
Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем та гнучких аналітичних систем для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн. На рахунку Ареон Консалтинг понад 70 проектів в Україні з побудови сучасних омніканальних контакт-центрів.
Тематичний партнер
DZWINNER
Нагорода є вищим визнанням професійних навичок в Україні у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Нагорода присуджується співробітникам, командам та компаніям на основі поданих заявок номінантів.
Тематичний партнер
Let’s call
Забезпечує SUPPORT бізнесу в Сервісі, Управлінні та Продажах. Послуги не обмежуються класичним набором АКЦ. Компанія якісно допомагає у розбудові: навчання та адаптація персоналу, контроль якості, запуск відділів продажів та внутрішніх КЦ «під ключ».
Технологічний партнер
Jabra Україна
Компанія є одним з провідних виробників інноваційних гарнітур і спікерфонів у світі. Jabra надає зручні способи комунікації користувачам, діяльність яких вимагає постійних переміщень, а також тим, хто працює в контакт-центрах і офісах у всіх частинах земної кулі.
Інформаційний партнер
Call-centers
Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найбільш успішні кейси з різних напрямків.
Інформаційний партнер
DZWINNER
Нагорода є вищим визнанням в Україні професійних навичок у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Оцінку робіт здійснюють експерти ринку контакт-центрів на підставі прозорого регламенту роботи Журі.
Актуальна
тематика
Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.
Практична спрямованість
Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.
Комплексний підхід
Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.
Авторитетні спікери
Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.
Обмін
досвідом
В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.
Система голосування
Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.
Нагорода DzWINNER
Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.