https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
23 жовтня 2025 рокуКиїв
12+5 практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
7 майстер-класів від визнаних експертів
200+ професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/areon_logo_2.png

Технологічний партнер

Ареон Консалтинг

Спеціалізується на побудові контакт-центрів, впровадженні CRM-систем та гнучких аналітичних систем для найвимогливіших клієнтів. Географія проектів охоплює 17 країн. На рахунку Ареон Консалтинг понад 70 проектів в Україні з побудови сучасних омніканальних контакт-центрів.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/dzwinner-350x150.png

Тематичний партнер

DZWINNER

Нагорода є вищим визнанням професійних навичок в Україні у галузі контактних центрів. Була організована у 2014 році та вручається від імені всього професійного співтовариства країни. Нагорода присуджується співробітникам, командам та компаніям на основі поданих заявок номінантів.


https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2025/10/NovaIT_logo.png

Тематичний партнер

NovaIT

NovaIT — партнер бізнесу у світі технологій. Ми створюємо рішення, що об’єднують канали комунікації, автоматизують процеси та відкривають новий рівень клієнтського сервісу. Інновації, які працюють на ваш результат.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/UniTalk-logo.png
UniTalk – партнер конференції

Тематичний партнер

UniTalk

Платформа для спілкування з клієнтами в одному вікні.
«All-in-one»: дзвінки, SMS, месенджери, e-mail, AI-інструменти.
Багатофункціональна платформа UniTalk це ефективне рішення для бізнесу, як в В2С, так і в В2В-сегменті.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/letscall.png

Партнер

Let’s call

Забезпечує SUPPORT бізнесу в Сервісі, Управлінні та Продажах. Послуги не обмежуються класичним набором АКЦ. Компанія якісно допомагає у розбудові: навчання та адаптація персоналу, контроль якості, запуск відділів продажів та внутрішніх КЦ «під ключ».

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2017/02/call-centers-350x150.png

Інформаційний партнер

Call-centers

Тематичний інформаційний портал, що був відкритий в 2015 році. На порталі детально розглядаються технологічні рішення для контакт-центрів, особливості впровадження, інтеграції та побудови омніканальності, а також представлені найуспішніші кейси з різних напрямків.


Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.