Завдяки 16-річному досвіду в сфері операційного управління контакт-центром та клієнтським сервісом, управлінні командами та проєктному менеджменті Катерина не лише підтримує високий рівень обслуговування, а й активно працює над покращенням та розвитком технічної бази контакт-центру. На її рахунку також запуск ініціатив: «Програма лояльності», «Легке повернення» та «Новий формат зони видачі», що суттєво вплинули на клієнтський досвід в COMFY далеко за межами контактного центру.
У своїй роботі притримується переконання, що саме завдяки якісній роботі з «голосом клієнта» та зусиллями команди, орієнтованої на потреби клієнтів, можна значно покращити сервіс і підвищити задоволеність клієнтів, навіть без значних фінансових вкладень.
Нагорода DZWINNER:
Європейська премія European Contact Centre & Customer Service Awards 2024 (Лондон, Велика Британія):
Всеукраїнська премія з клієнтського досвіду UKRAINIAN CX EXCELLENCE’2024:
Навчання як частина екосистеми розвитку персоналу
Співдоповідач: Рузанна Єгіазарян, керівниця групи навчання Центру підтримки клієнтів COMFY
Зсередини оцінити унікальний досвід навчання та розвитку найбільш успішної та стабільної команди професійної нагороди DZWINNER, яка протягом 12 років демонструє найвищі результати і продовжує постійно розвиватися.
|