https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/slobodyanyuk1-320x320.jpg
Global Bilgi

Тетяна Слободянюк

Тетяна Слободянюк – генеральний директор одного з провідних аутсорсингових контактних центрів України – Global Bilgi, постійний член журі Нагороди DzWINNER, активний учасник професійних спільнот у сфері контакт-центрів і обслуговування клієнтів.

Тетяна має більш ніж десятирічний досвід в галузі управління контактними центрами та взаємовідносинами з клієнтами. За її плечима робота в міжнародних аутсорсингових контакт-центрах Telecontact і Teleperformance на позиціях операційного і генерального директора.

Свою кар’єру в Global Bilgi почала в листопаді 2015 року на позиції операційного директора. У 2016 році в її обов’язки також увійшли функції маркетингу та розвитку бізнесу. З серпня 2018 року обіймає посаду генерального директора компанії Global Bilgi. Крім того, з квітня 2019 по червень 2020 рр. – займалася розвитком ринку контакт-центрів України на позиції Президента Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів.

Тетяна Слободянюк є постійним спікером практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» та визнаним експертом ринку контактних центрів і обслуговування клієнтів.


Тема:

Нова реальність. Гібридний формат контакт-центрів


Тези доповіді:

  • Гібридна форма роботи: «мейнстрим» або вимушена трансформація?
  • «Online vs offline співбесіди»: як вибрати відповідний формат?
  • Маркери при виборі формату навчання: Online, offline або гібрид – що буде працювати у вас?
  • Які складнощі та ризики стоять за масштабною тенденцією дистанційки?
  • Працювати вдома або в офісі? Чого саме хочуть співробітники?
  • Чи може бути цікавим корпоративне життя online?

Виступ Тетяни Слободянюк дозволить:

Не тільки познайомитися з найцікавішими трендами гібридного формату роботи контакт-центру в сучасних умовах і розібрати нестандартні кейси, але й обдумати питання  вибору ефективного шляху розвитку контакт-центру на найближчі кілька років.

У ситуації, що склалася немає єдиного правильного шляху розвитку, тому досвід провідних професіоналів галузі може наштовхнути на нові ідеї або уберегти від типових помилок. Обговорити нові підходи та перевірені рішення учасники зможуть в рамках круглого столу для керівників «Як залишатися ефективним в ситуації, що склалася: ділимося секретами», який також буде модерувати Тетяна.

Презентація в форматі PDF


Наші партнери

Компании, Которые помогают нам развивать рынок контакт-центров Украины.