Тетяна має більш ніж десятирічний досвід в галузі управління контактними центрами та взаємовідносинами з клієнтами. За її плечима робота в міжнародних аутсорсингових контакт-центрах Telecontact і Teleperformance на позиціях операційного і генерального директора.
Свою кар’єру в Global Bilgi почала в листопаді 2015 року на позиції операційного директора. У 2016 році в її обов’язки також увійшли функції маркетингу та розвитку бізнесу. З серпня 2018 року обіймає посаду генерального директора компанії Global Bilgi. Крім того, з квітня 2019 по червень 2020 рр. – займалася розвитком ринку контакт-центрів України на позиції Президента Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів.
Тетяна Слободянюк є постійним спікером практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» та визнаним експертом ринку контактних центрів і обслуговування клієнтів.
Нова реальність. Гібридний формат контакт-центрів
Не тільки познайомитися з найцікавішими трендами гібридного формату роботи контакт-центру в сучасних умовах і розібрати нестандартні кейси, але й обдумати питання вибору ефективного шляху розвитку контакт-центру на найближчі кілька років.
У ситуації, що склалася немає єдиного правильного шляху розвитку, тому досвід провідних професіоналів галузі може наштовхнути на нові ідеї або уберегти від типових помилок. Обговорити нові підходи та перевірені рішення учасники зможуть в рамках круглого столу для керівників «Як залишатися ефективним в ситуації, що склалася: ділимося секретами», який також буде модерувати Тетяна.
|