Має десятирічний стаж роботи у сфері обслуговування в контакт-центрах. За цей час пройшла шлях від оператора вхідної лінії до провідного тренера одного з найбільш інноваційних і успішних контактних центрів України.
З 2010 по 2017 рр. Світлана займалася навчанням і розвитком співробітників вхідної/вихідної лінії контактного центру та керівного складу. Проводила аналіз потреб навчання персоналу та аналіз ефективності навчання, на підставі яких розроблялися або адаптувалися нові тренінгові програми. Займалася підтримкою позитивного іміджу контактного центру Vodafone Україна на рівні компанії та країни в якості ведучого тренера внутрішньої програми розвитку перспективних співробітників.
На сьогодні Світлана Гошовська керує роботою 300 фахівців Інституту внутрішніх тренерів ДТЕК, які відповідають за розвиток співробітників в регіонах. Курує щорічну оцінку ТОП-менеджменту компанії, а також всього персоналу ДТЕК. Проводить асесмент-центри для учасників програми «Таланти» компанії, створює і проводить внутрішні тренінги для керівників, а також навчання для зовнішніх компаній.
Світлана є сертифікованим тренером і психодіагностом, закінчила школу коучингу Erickson International, а отримані навички активно практикує в роботі з талантами компанії ДТЕК.
«Грати або вчитися?» – ось у чому питання. Тренди в світі навчання
Уявіть, що збираєте свою особисту програму навчання, як конструктор, вибираючи тільки найпотрібніші та найцікавіші для себе теми…
А тепер уявіть, що при цьому ви маєте право вибирати всі можливі зручні формати засвоєння навичок. А що, якщо це навчання ще й виглядатиме, як захоплююча гра, яка розвиває потрібні навички в процесі проходження рівнів?
Це не тизер до фільму про майбутнє, а реалії у світі розвитку вже сьогодні!
В ході доповіді ми розглянемо основні тенденції в корпоративному та особистому навчанні, поговоримо про те, які формати навчання існують і що з цього вже використовується в українських компаніях.
|