https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/goshovskaya-320x320.jpg
Академія ДТЕК

Світлана Гошовська

Світлана Гошовська – керівник Інституту внутрішніх тренерів ДТЕК, методолог тренінгових програм, коуч, фасилітатор, асесор, психодіагност.

Має десятирічний стаж роботи у сфері обслуговування в контакт-центрах. За цей час пройшла шлях від оператора вхідної лінії до провідного тренера одного з найбільш інноваційних і успішних контактних центрів України.

З 2010 по 2017 рр. Світлана займалася навчанням і розвитком співробітників вхідної/вихідної лінії контактного центру та керівного складу. Проводила аналіз потреб навчання персоналу та аналіз ефективності навчання, на підставі яких розроблялися або адаптувалися нові тренінгові програми. Займалася підтримкою позитивного іміджу контактного центру Vodafone Україна на рівні компанії та країни в якості ведучого тренера внутрішньої програми розвитку перспективних співробітників.

На сьогодні Світлана Гошовська керує роботою 300 фахівців Інституту внутрішніх тренерів ДТЕК, які відповідають за розвиток співробітників в регіонах. Курує щорічну оцінку ТОП-менеджменту компанії, а також всього персоналу ДТЕК. Проводить асесмент-центри для учасників програми «Таланти» компанії, створює і проводить внутрішні тренінги для керівників, а також навчання для зовнішніх компаній.

Світлана є сертифікованим тренером і психодіагностом, закінчила школу коучингу Erickson International, а отримані навички активно практикує в роботі з талантами компанії ДТЕК.


Досягнення:

  • Переможець Нагороди DzWINNER у 2015 році в номінації «Тренер року»
  • Розробка програми розвитку перспективних співробітників, результатом якої стало призначення 94% учасників на управлінські позиції
  • Удосконалення системи розвитку внутрішніх тренерів, кращі з яких вже успішно проводять тренінги для зовнішніх клієнтів
  • Тренер проєкту «Держава і суспільство»
  • Автор комплексного внутрішнього продукту з розвитку компетенцій по системі Microlearning

Тема:

«Грати або вчитися?» – ось у чому питання. Тренди в світі навчання


Тези доповіді:

Уявіть, що збираєте свою особисту програму навчання, як конструктор, вибираючи тільки найпотрібніші та найцікавіші для себе теми…

А тепер уявіть, що при цьому ви маєте право вибирати всі можливі зручні формати засвоєння навичок. А що, якщо це навчання ще й виглядатиме, як захоплююча гра, яка розвиває потрібні навички в процесі проходження рівнів?

Це не тизер до фільму про майбутнє, а реалії у світі розвитку вже сьогодні!

В ході доповіді ми розглянемо основні тенденції в корпоративному та особистому навчанні, поговоримо про те, які формати навчання існують і що з цього вже використовується в українських компаніях.


Виступ Світлани Гошовської дозволить:

  • Розширити розуміння системи обов’язкових програм для розвитку співробітників, що дозволить зробити процес більш системним, індивідуальним, цікавим і, як наслідок, максимально ефективним.
  • Показати, що навіть найскладнішу тему можна зробити цікавою і максимально простою в сприйнятті, використовуючи правильний інструмент.
  • І головне, продемонструвати, що сьогодні є можливості різних підходів до навчання персоналу, будь то офісне або віддалене робоче місце, громадський транспорт або відпустка в іншій країні.

Презентація в форматі PDF


Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.