https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2015/12/vakc-conforence-white-01.svg
30 сентября 2021 годаКиев
:hrs:min:sec

Закінчення реєстрації на конференцію 30 вересня

close-2021.jpg

Попри те, що до найбільш значущого заходу у сфері контакт-центрів України – конференції «Контакт-центри: кращі практики» залишається ще тиждень, ми змушені призупинити реєстрацію. Нагадаємо, що практична конференція відбудеться вже 30 вересня 2021 року, але ми досягли граничних значень по учасниках (у зв’язку з обмеженнями) значно раніше наміченого терміну. Бажання ділитися досвідом особливо показово, оскільки в період пандемії раніше за останній тиждень перед заходом здійснювалося до 30% всіх реєстрацій.

Формат конференції не передбачає онлайн-трансляцій, адже всього за один день учасники заходу зможуть відвідати 12 практичних доповідей, 6 майстер-класів, круглий стіл та експертну панель, а також поставити себе на місце членів журі професійного конкурсу Нагорода DzWINNER і допомогти визначити переможця в найбільш значущій номінації – «Контактний центр року».

Програма конференції

На жаль, поки не один «онлайн» не дозволяє отримати максимальний ефект від заходу в такій ситуації, але ми дуже зацікавлені, щоб наші учасники перебували у максимальній безпеці!

Як і раніше, на вході в конференц-хол буде організований температурний скринінг. При реєстрації учасникам будуть пропонуватися кілька варіантів захисних масок в індивідуальній упаковці, а також одноразові маски в громадських місцях.

Останні дослідження показують, що інтенсивний повітрообмін – це найкраща профілактика захворювання, поряд з вакцинацією, тому особлива увага буде приділена цьому питанню. Для самих обережних ми передбачили окремі зали, де буде вестися паралельна трансляція всіх доповідей. Доступ до вже звичної для всіх учасників наших конференцій процедури голосування буде здійснюватися і в цих приміщеннях.

Крім того, всі представники організаційного комітету конференції та конференц-холу пройшли обов’язкову вакцинацію від COVID-19.

Ми зацікавлені, щоб усі учасники були здорові та змогли оперативно приступити до реалізації нових ідей у своїх контактних центрах після конференції «Контакт-центри: кращі практики». Бережіть себе і своїх близьких!


Оставьте комментарий

Ваш электронный адрес не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


Актуальная
тематика

Подготовкой нашей конференции занимаются непосредственно представители отрасли контакт-центров, поэтому мероприятие затронет темы, наиболее актуальные для большинства контактных центров на сегодняшний день.

Практическая направленность

Все доклады конференции носят сугубо практический характер и основываются на реальном опыте работы контакт-центров ведущих отечественных компаний.



Комплексный подход

Мы охватываем как стратегические вопросы, так и операционную деятельность контакт-центров, а также оцениваем наиболее перспективные технологии.




Авторитетные спикеры

Среди докладчиков собственники бизнеса, менеджеры высшего звена, эксперты, имеющие многолетний опыт построения и развития лучших контакт-центров Украины.




Обмен
опытом

В ходе конференции можно будет не только «вживую» пообщаться с коллегами, но и задать интересующие вопросы экспертам, и получить квалифицированные практические советы.




Система голосования

Мы собираем ведущих профессионалов в Украине, поэтому интерактивное голосование позволит получить уникальную аналитику и определить тенденции рынка.




Награда DzWINNER

Мастер-классы победителей профессионального конкурса — это возможность не только оценить уровень участников, но и получить полезные практические навыки.