https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв
12+5 практичних доповідей за один день
Понад 30 реальних кейсів
7 майстер-класів від визнаних експертів
200+ професіоналів в одному місці
Понад 3 годин живого спілкування


Досвідом діляться визнані лідери в своїх галузях
Всі доповіді засновані на реальних кейсах
Фокус на професіоналів у сфері контакт-центрів
Можливість спілкування з колегами та експертами
Кращий майданчик для обміну досвідом в Україні
https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/08/logo-conference-ua-w.svg
30 вересня 2021 рокуКиїв

Актуальна
тематика

Підготовкою нашої конференції займаються безпосередньо представники галузі контакт-центрів, тому захід торкнеться питань, найбільш актуальних для більшості контактних центрів на сьогодні.

Практична
спрямованість

Всі доповіді конференції носять суто практичний характер і ґрунтуються на реальному досвіді роботи контакт-центрів провідних вітчизняних компаній.



Комплексний підхід

Ми охоплюємо як стратегічні питання, так і операційну діяльність контакт-центрів, а також оцінюємо найбільш перспективні технології.




Авторитетні спікери

Серед доповідачів власники бізнесу, менеджери вищої ланки, експерти, які мають багаторічний досвід побудови й розвитку кращих контакт-центрів України.




Обмін
досвідом

В ході конференції можна буде не тільки «вживу» поспілкуватися з колегами, а й поставити питання експертам, і отримати кваліфіковані практичні поради.




Система голосування

Ми збираємо провідних професіоналів в Україні, тому інтерактивне голосування дозволить отримати унікальну аналітику і визначити тенденції ринку.




Нагорода DzWINNER

Майстер-класи переможців професійного конкурсу — це можливість не тільки оцінити рівень учасників, а й отримати корисні практичні навички.


Попередні заходи для професіоналів ринку

Ми намагаємося, щоб усі наші конференції пройшли максимально продуктивно для Вас.

Доповідачі

Практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики» — це унікальна можливість познайомитися з перевіреними напрацюваннями провідних гравців ринку і компаній, що динамічно розвиваються.

Серед доповідачів конференції професіонали галузі чий досвід може бути корисний для будь-якого контакт-центру та сервісної компанії — дозволить уникнути типових помилок і більш ефективно розвивати бізнес.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/slobodyanyuk1.jpg

Global Bilgi

Тетяна Слободянюк

Як керівник одного з найбільших міжнародних контакт-центрів країни, Тетяна розповість про перспективи та ключові тенденції галузі контакт-центрів України й світу.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/01/kasiun2.jpg

Награда DzWINNER

Валентин Касюн

Нагорода DzWINNER – відмінна можливість перевірити себе і довести, що ваші співробітники найкращі на ринку. Валентин поділиться секретами та нововведеннями конкурсу в 2020 році.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/gerasimchuk.jpg

Vodafone

Юлія Герасимчук

Перемігши в номінації «За кращий кейс» і ставши «Кращим доповідачем» попередньої конференції, Юлія спробує виправдати очікування учасників, поділившись найцікавішими кейсами в ході майстер-класу.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/shevchenko.jpg

СИМПАТИК Груп

Марина Шевченко

В рамках майстер-класу Марина більш глибоко розкриє тему ефективного підбору персоналу, яка викликала найбільший інтерес аудиторії та дозволила їй стати найкращим доповідачем конференції ВАКЦ у 2019 році.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/05/patsera.jpg

Analytical Boutique

Константин Пацера

Майстер-клас по роботі з аналітикою від Костянтина дозволить виявити на реальних прикладах потенційні зони росту за рахунок ефективного аналізу стратегічної та операційної діяльності контакт-центру.

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/goshovskaya.jpg

Академия ДТЕК

Світлана Гошовська

Маючи за плечима унікальну експертизу з побудови та розвитку системи навчання у великих інноваційних компаніях України, Світлана поділиться новими напрацюваннями і найцікавішими трендами в сфері навчання.


Приєднуйтесь до професіоналів

Не пропустіть можливість стати учасником найбільш значущого заходу в Україні в сфері контакт-центрів!

Наші партнери

Компанії, які допомагають нам розвивати ринок контакт-центрів України.

Новини про конференцію

Детальніше про останні події, пов’язані з конференцією «Контакт-центри: кращі практики».

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2021/09/conf-dzwinner-952x540.jpg
03.09.2021

Всього кілька днів залишається до оголошення складу фіналістів нагороди DzWINNER у 2021 році… До 10 вересня стануть відомі кращі з кращих ринку контакт-центрів України в усіх 12 номінаціях, а 29 вересня представники ринку зможуть дізнатися переможців в 10 номінаціях професійного конкурсу ринку контакт-центрів. Фінал нагороди DzWINNER являє собою не тільки яскраве розважальне шоу, але і […]

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2022/08/conference-2021-952x540.jpg
17.08.2021

30 вересня 2021 року провідні фахівці у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів зможуть зібратися в одному місці для обміну досвідом в рамках найбільш значущого професійного заходу в Україні – практичної конференції «Контакт-центри: кращі практики». Попередній рік для нас, як і для всього ринку, був пов’язаний з новими викликами та великою кількістю обмежень, але всі ми повинні […]

https://conference.call-centers.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/заставка-2020-952x540.jpg
17.08.2021

Вже не так багато часу залишилося до дати проведення найбільш значущого заходу на ринку України для професіоналів у сфері контакт-центрів і дистанційного обслуговування клієнтів, який відбудеться 30 вересня 2021 року в Києві. У період підготовки до нового заходу варто згадати, як же пройшла практична конференція «Контакт-центри: кращі практики» (результати конференції) роком раніше, особливо зважаючи, що […]




Адреса

Конференц-хол «ДЕПО»,
вул. Антоновича, 52, м. Київ, Україна

Телефон

+38 044 585 49 31

Email

conference@cca.org.ua

Канал на YouTube